-- Gem Skill by NETIN -- function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) -- Konfiguracja -- local tak = 'Trening duszy powiodl sie.' -- jeżeli się powiedzie local nie = 'Trening duszy nie powiodl sie.' -- jeżeli się nie powiedzie local effectyes = 12 -- efekt, jeżeli się powiedzie local effectno = 2 -- efekt, jeżeli się nie powiedzie local ileskilla = 10000 -- ile skilla ma dodawać local skill = math.random(0,6) if isPremium(cid) then szansa = math.random(1,4) if szansa == 1 then doPlayerAddSkillTry(cid,skill,ileskilla) doSendMagicEffect(topos , effectyes) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, tak, TALKTYPE_ORANGE_1) elseif szansa == 2 then doPlayerAddSkillTry(cid,skill,ileskilla) doSendMagicEffect(topos , effectyes) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, tak, TALKTYPE_ORANGE_1) elseif szansa == 3 then doSendMagicEffect(topos , effectno) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, nie, TALKTYPE_ORANGE_1) elseif szansa == 4 then doSendMagicEffect(topos , effectno) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, nie, TALKTYPE_ORANGE_1) end else szansa = mathrandom(1,8) if szansa == 1 then doPlayerAddSkillTry(cid,skill,ileskilla) doSendMagicEffect(topos , effectyes) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, tak, TALKTYPE_ORANGE_1) elseif szansa == 2 then doPlayerAddSkillTry(cid,skill,ileskilla) doSendMagicEffect(topos , effectyes) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, tak, TALKTYPE_ORANGE_1) elseif szansa == 3 then doPlayerAddSkillTry(cid,skill,ileskilla) doSendMagicEffect(topos , effectyes) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, tak, TALKTYPE_ORANGE_1) elseif szansa == 4 then doPlayerAddSkillTry(cid,skill,ileskilla) doSendMagicEffect(topos , effectyes) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, tak, TALKTYPE_ORANGE_1) elseif szansa == 5 then doSendMagicEffect(topos , effectno) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, nie, TALKTYPE_ORANGE_1) elseif szansa == 6 then doSendMagicEffect(topos , effectno) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, nie, TALKTYPE_ORANGE_1) elseif szansa == 7 then doSendMagicEffect(topos , effectno) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, nie, TALKTYPE_ORANGE_1) elseif szansa == 8 then doSendMagicEffect(topos , effectno) doRemoveItem(item.uid, 1) doPlayerSay(cid, nie, TALKTYPE_ORANGE_1) end end end
<action itemid="2155" script="greengem.lua" />
|